Čitajući priču o Petru Panu djecu je jako zainteresirao pojam špilja.

Većina djece nikada nije bila u špiljama pa su se pitanja samo počela gomilati „Gdje su špilje?“ , „Kakve su špilje?“, „Tko živi u špiljama?“. Krenuli smo u istraživanje špilja i njihovog izgleda, no dolaskom do saznanja da u njima žive šišmiši interes se preusmjerio na nova znanja o šišmišima.

Proučili smo razne enciklopedije i slikovnice o šišmišima, pogledali mnoge dokumentarce o životu šišmiša, naučili koje sve dijelove tijela imaju te koje vrste šišmiši postoje, ali i da li su oni opasni za ljude.

Pačići već dulje vrijeme pokazuju i veliki interes za slova pa smo tako napravili igru s riječima koje počinju na slovo/glas Š (uz špilju i šišmiša). Osim slova, bavili smo se i brojevima – brojali smo šišmiše, dodavali im kuglice (ovisno o broju napisanom na tijelu šišmiša).

U likovnim aktivnostima izrađivali smo šišmiše od kartona te pazili da nam ne nedostaje niti jedan dio tijela, a finu motoriku razvijali smo tapkanjem obrisa šišmiša prstima.

Ono što nas je jako veselilo je posjet njihovom staništu u špilji Feštinsko kraljevstvo, no vrijeme nas je u tome omelo pa smo odlučili da ćemo ih posjetiti na proljeće.

Raznim aktivnostima, kojima se potiče cjelokupni razvoj, djeci je omogućeno da promatraju i izvlače vlastite zaključke i dolaze do novih znanja. Djeca tako razmjenjuju informacije i mišljenja sa svojim vršnjacima čime se budi radoznalost te se stvaraju nove teme za istraživanje svijeta oko nas!