Stiglo nam je proljeće!
Veljaču smo dočekali istraživačkim aktivnostima – led, a nakon toga i proljetnice.
Djeci je ponuđen led u posudi te dodane manje posudice i pincete. Zadatak je bio pincetom prenositi led te usput uočiti njegova svojstva: ledeno i klisko – usput razvijati finu motoriku šake, koordinaciju oko ruka,poticati dijalog i dogovor.
Zatim smo osjetilima istraživali proljetnice koje su donijele odgojiteljice: sunovrat, ljubičice, visibabe, zumbule. Cvijeće smo mirisali, opipali, uspoređivali veličine i boje i mirise.
Prigodno smo obilježili Valentinovo, likovnom aktivnošću, ali i kratkim razgovorom ˝Što je ljubav?˝
Također smo nastavili usavršavati samostalnost u svim životno praktičnim aktivnostima, a i uživali u proljetnom vremenu na zajedničkom dvorištu. U vrijeme kada smo vani – na zajedničkom dvorištu, tu budu i djeca iz ostalih odgojno obrazovnih skupina. Takav boravak i aktivnosti na zajedničkom dvorištu pozitivno djeluju na svu djecu: potiče se suradnja, dogovor, dijalog, jačanje samopouzdanja, razvija se empatija i pozitivna slika o sebi.
GALERIJA: